Ögonfransar och Sugarplum förgyller min vecka :)

Ok, så jag har inte baaara städat den här veckan, hehe. I tisdags gick jag till Petite Spa och färgade ögonfransarna för första gången! Jag har visserligen försökt färga dem hemma förut med ett sånt där kit (från typ Depend) men det blir aldrig bra :S Jag får aldrig färgen att täcka fransarna... Jaja, hursomhelst så fixade fina Juliana det jättebra och nu är mina ögonfransar kolsvarta!



Ok, kanske inte riktigt på den här nivån, men ni fattar poängen...

När jag ändå var där passade jag på att använda mitt tillgodokvitto som jag fick när jag lämnade tillbaka Stone Crop setet. Jag köpte Citrus Exfoliating wash och Sugar Plum fuktkräm och hittills älskar jag båda! Cleansern är den bästa jag nånsin har testat!!! Den tar bort allt smink och exfolierar milt vilket min hy (tydligen) behöver varje dag, och så luktar båda produkterna underbart :)



Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0