RMS Beauty

Jag har skrivit om ett par produkter från RMS beauty i det här inlägget och i veckan gjorde jag slag i saken och beställde en concealer (det är allt min budget tillåter för tillfället), "Un-cover", som tydligen ska vara Miranda Kerrs favorit. RMS beauty säger att deras smink ska "läka" hyn och motverka orenheter och jämna ut hudtonen, men de har bara tre nyanser så jag hoppades bara på det bästa när jag beställde mellanfärgen och den visade sig vara perfekt! Konsistensen är underbar, den bara smälter in i hyn och sitter hela dagen, vilket är ett stort plus eftersom jag annars srer ut som hej-kom-o-hjälp-mig vid femtiden på jobbet!

Den stora utmaningen för mig är förpackningen, jag HATAR burkar! Tuber och pumpflaskor är sååå mycket bättre när det kommer till krämprodukter eftersom jag lätt frestas att ticka fingrarna i burken annars och som vi alla vet så är det rena buffén för bakterier som bara växer och växer och det visar sig på hyn i form av finnar mm. Men så länge jag kan använda min lilla spatel eller pensel så känns detta ändå som den bästa concealer jag har testat hittills :)



Bild: RMS Beauty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0