Snart får vi besök :)

Om exakt två veckor kommer en av mina bästa kompisar, Cicci, hit och jag längtar nåt så oerhört!!!
Jag vill ju såklart visa henne allt men eftersom hon bara stannar i två veckor så är det planering som gäller, ok, inte stenhårt eftersom jag tycker det är skönt att kunna vakna på morgonen och känna efter vad man vill göra just den dagen, men jag håller på att kolla på lite olika restauranger och fik och turistgrejer som vi ska göra.

Det är riktigt kul att planera såna grejer tycker jag, titta på mysiga lounger där vi ska ta en drink, roliga fik som serverar sånt som inte finns hemma och sen har jag planerat en överraskningsdag på hennes födelsedag som inträffar när hon är här :) Sen blir det väl en del turistgrejer och sånt, plus en heldag i Beverly Hills med lite kändis-spaning, hur låter det?



På Aker Brygge förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0