Chris & Tell (igen!)

Tänkte bara visa hur färgen ser ut på mig, jag trodde nästan att det måste vara nåt fuffens med att en sån här nyans skulle passa all, det är ju trots allt en ganska stark korall-persiko-rosa som skriker 70-tal!

Men på nåt sätt har de gjort det! Jag tycker färgen är helt underbar!!!

Älskar förpackningen också! Kul med bilder istället för bara den vanliga silverkartongen

Chris Benz för LancomeChriz Benz för Lancome


Fiiiin färg




Och så här ser det ut på mig :)




Inte alls skrikigt, utan en mjuk korall-rosa nyans som passar för vardagsmakeup, och då har jag ändå målat på ganska rejält. Konsistensen känns mjuk och härlig först, men som de flesta läppstift så känns den ganska uttorkande efter ett tag, men det står jag gärna ut med när det gäller det här läppstiftet :)




Kommentarer
Postat av: Josephine (makeuponista)

Superhärlig färg! =)

2010-02-25 @ 08:05:40
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Skönhetsjunkie

Visst är den :)

2010-02-25 @ 17:19:58
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du är sockersöt som alltid! :) Puss!

2010-03-04 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0