Första intrycket

Efter att ha använt Ole Henriksen produkterna ett par dagar tänkte jag dela med mig av mitt första intryck.

Rengöringsgelen är jättehärlig, den skummar fint och det känns verkligen som den rengör på djupet, det enda klagomålet är väl egentligen att huden känns ganska torr efter användning.

Efter rengöringen tar jag på Truth serum, och den här känns som en riktig höjdarprodukt! Jag har aldrig använt serum förut, men det känns som att det återfuktar och ger huden en rejäl vitamindos (ok, det är kanske inte man kan känna) men huden får en fin lyster efter applicering.

Ögonkrämen däremot vet jag inte hur de tänkte? För det första är den ganska hård vilket jag har väldigt svårt för, jag vill gärna att ögonkrämer ska kännas silkeslena och lyxiga och bara smälta in i hyn, och det gör verkligen inte den här! När man väl får ut produkten ur burken (bu för ohygieniska burkar!) så sitter krämer bara på huden och tar lååång tid att gå in.

Nattgelen känns lite...eh. Den låter toppen i beskrivningen och jag har såklart inte sett några resultat efter bara 2 dagar, men jag tror inte att gelé är riktigt min grej, det känns bara kladdigt och klistrigt och går aldrig riktigt in.

Och så den stora vinnaren, Sheer transformation! Detta ska alltså vara en dagkräm, men jag tar på den både på morgonen och på kvällen. Den känns helt underbar, svalkande och fluffig! Den går in på några sekunder och huden blir silkeslen så det känns som om denna kan bli en storfavorit om det fortsätter så här :)

Masken och skrubben har jag inte hunnit använda än, men jag skriver såklart om de också sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0