Lancomê Chris & Tell

Åååh, det är äntligen mitt!!! Läste först om detta läppstiftet hos Bjooti och scannade därefter bloggar och catwalk bilder för att se om den här nyansen faktiskt skulle passa mig, och efter att ha sett den se helt underbar ut på massa olika modeller med olika hudton så ringde jag till Saks Fifth Avenue och frågade om de hade några i lager.

"Hold on...(evighetsväntan) You know what? We're getting 10 more lipsticks in this afternoon so if you can come and pick it up, it's yours today"

Iiiiiih!!!! Jag blev så himla glad!!! Trodde det skulle vara mycket svårare eftersom det stod om väntelistor och slutsålt överallt så det var en underbar överraskning att bara kunna åka och köpa det :)'


Kommentarer
Postat av: Maria

Wow, grattis! Det ser verkligen perfekt ut på de bilder jag sett :D Sjysst att bo i LA dessutom!

2010-02-24 @ 11:06:49
URL: http://elmikas.blogspot.com
Postat av: Skönhetsjunkie

Det är helt undebart på! Ska försöka lägga upp bilder senare idag :)

2010-02-24 @ 18:27:57
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0