One Lucky Duck

Genom bloggen Raw Clarity hittade jag onlinebutiken One Lucky Duck och de har massor med ekologiska och naturliga skönhetsprodukter och säljer även Raw food-snacks mm. Jättebra sida och när lönen kommer in blir det nog en beställning härifrån. Jag är sugen på att testa det här fina krämrouget och den här concealern (som tydligen ska vara en favorit hos Miranda Kerr!) och ansiktsmasken. Och sen skulle det ju inte sitta helt fel med "nyttiga" chokladtryfflar heller :)

Sen såg jag att de har produkter från Dr Alkaitis också (som de kommer använda på min ansiktsbehandling på tisdag) så det kanske blir lite sånt också om jag gillar behandlingen vill säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0