Aldrig mer Urth Caffé!!!

Idag har vart en riktig härlig dag! Dagen började med att jag fick ett sms från Nicole som är en av mina bästa kompisar här i LA, men vi hinner nästan aldrig träffas känns det som eftersom våra schema har bestämt sig för att aldrig klaffa *grrr* Men idag var det perfekt att ses eftersom hon jobbar i Santa Monica och slutade redan kl 15 :)

Vi gick en vända längs stranden och ut på Santa Monica piren, det är så härligt att stå där längst ut när det blåser, men vi störde oss lite på alla turister så vi drog vidare och satte oss på Urth Caffé, men det var bannemig sista gången jag går dit!!!

Jag har alltid  tyckt att Urth är alldeles för dyrt och pretentiöst för vad det är och de behöver aldrig tänka på kunderna eftersom det alltid kommer nya wannabe-hipsters som bara inte kan leva utan deras green tea latte. Sjukt dålig kundservice tyckte både jag och Nicole eftersom ingen av oss fick det vi beställde och sen fick betala mer för att de skulle ge oss det vi faktiskt hade beställt samtidigt som servitören himlade med ögonen!




Aldrig mer...

Bild: Urth Caffé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0