Dagens outfit

Jag har alltid älskat modebloggar! Engla var som ni kanske vet, den första bloggen jag började följa och även om hon numera är mer vardagsblogg var det faktiskt för hennes oufits som jag kom tillbaka dag efter dag :) Idag följer jag ca 20 olika modebloggare och blev därför full av förväntan när jag såg att Maria (Husligheter) har skrivit en bok om just modebloggsfenomenet! Skulle vara oerhört intressant att läsa, men nu dröjer det ju innan jag kommer hem till Sverige *grrr*, men ni andra kan ju kolla in den i allafall :)



Bild: Bokia.se

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Englas blogg är också den första jag började läsa.

2010-06-07 @ 08:48:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0