Nytt jobb!!!

Nu har jag hållt på detta sen förra veckan och det har banne mig inte vart lätt! Jag är en sån som vill berätta för allt och alla när det händer något kul, men när det kommer till saker som jobb så ska man aldrig ta ut segern i förskott och jag ville verkligen vara säker på att jag trivdes och att allt blev officiellt innan jag sa något :)

Men nuuu kan jag äntligen avslöja att jag har fått jobb här:



På fantastiska Paulette's! Ett underbart macaronbageri i Beverly Hills där jag trivs som fisken i vattnet :)

Yay!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men vafan?!? Hallå?! :O

2010-06-29 @ 21:45:00
Postat av: Skönhetsjunkie

Hahahaha!!! EN vecka var du borta, och då hände allt! Haha, vi måste prata snart! Puss!

2010-06-30 @ 06:10:47
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0