H&M Garden Collection

Ärligt talat så trodde jag att alla modebloggare skulle visa upp sina Garden Collection fynd idag, men jag har inte sett nån? Jag vet att kollektionen släpptes i Sverige förra torsdagen (på nätet i allafall) så det kanske kommer en våg när alla har fått sina kläder. Här i USA släpptes kläderna i allafall idag, och jag stod såklart först i kön efter att ha dregglat över den här klänningen i flera månader och även den här jackan som såg så snygg ut på Columbine.

Så fort de öppnade dörrarna så sprang jag bokstavligen talat in och snodde åt mig klänningen i både rött och krämvitt i flera storlekar, samt jackan och lite andra saker.

Jackan ser jättefin ut på bild, men på mig var det som två ENORMA bollar på axlarna, okej, jag vet att axelvaddar är tillbaka men det här var totalt överstyr! så det blev ingen jacka, men klänningarna fick följa med hem tillsammans med lite annat smått och gott, hehe :)

Klänningarna!!!! Åååh de sitter perfekt på!




En underbar tegelröd kjol som lär bli en sommarfavorit!



Har varit på jakt efter den perfekta skjortblusen med rosett i över ett år nu, och idag hittade jag den :)



Och sist, men mysigast, en stickad cape!




Har ni köpt nåt från Garden Collection?


Kommentarer
Postat av: sandra

Var det inte du som hade en blogg som hette a swede in la förut eller nåt liknande?

2010-03-29 @ 10:40:25
Postat av: sandra

Hejsan, tror min kommentar föll bort, jo jag undrar om det är du som hade "en swede in LA! bloggen förut? Tycker du är så lik tjejen som hade den bloggen.

2010-03-29 @ 11:12:34
Postat av: Skönhetsjunkie

Haha, vilket minne du har! Det var mycket riktigt jag som skrev "A Swede in LA" :) Kul att du har hittat hit!

2010-03-29 @ 21:04:31
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/
Postat av: sandra

Vad kul! Ska följa dig här med! Fast du skriver inte lika mkt om kändisar och ditt jobb nu om jag förstått rätt?

2010-03-29 @ 22:08:18
Postat av: Skönhetsjunkie

Nej, det gör jag inte. Det beror iofs rätt mycket på att jag inte jobbar på ett sånt ställe där det dyker upp kändisar i tid och otid längre :)

2010-04-03 @ 08:23:36
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0