Shoppingbegär!

Har mått väldigt illa de senaste kvällarna så därför har det inte blivit så mycket bloggande, men nu verkar det ha gått över för ikväll så då tänkte jag passa på att dra fram datorn  :)

Jag har fått ett sånt oerhört shoppingbegär på sistone! Jag vet inte om det beror på att lönen har börjat trilla in eller att hösten närmar sig (höstshopping slår allt i min bok!), men allt jag vill är att fylla garderoben med långa kjolar, veckade klänningar, silkiga blusar och vackra kappor. En underbar kappa är något jag bara inte kan motså, klänningar och skor i all ära, men just kappor och ytterplagg är min grej!

Vet inte hur intressant det skulle vara för er att se mina nyinköp (detta skulle ju vara mer av en skönhetsblogg), men om ni vill så kan jag ju slänga in lite bilder på mina favoriter och inköp :)



Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa gärna dina favoriter och så =)

2010-08-05 @ 00:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0