Jakten på felfri hy: Ole Henriksen




Jag tänkte börja med att testa några av Ole Henriksens produkter. Dels eftersom jag har hört ganska mycket bra grejer (mest om Truth Serum), men mest för att Sephora hade ett kanonerbjudande på ett set med alla produkterna ovan :)

Setet innehåller:

- "On the Go cleanser", en mild men effektiv cleanser med apelsinextrakt för en C-Vitaminboost
- "Truth Serum", ett serum som med hjälp av grönt te och vitamin C både ska verka skyddande i vardagen,
motverka rynkor och ge hyn lyster (låter fint det, denna ser jag verkligen fram emot att testa!)
- "Sheer Transformation", en lätt dagkräm som ska jämna ut hudtonen och släta ut fina linjer.
- "Fresh Start Eye Cream", en oerhört fuktgivande ögonkräm som känns lyxig runt ögat.
- "Invogorating Night Gel", en lätt gelkräm som ska påskynda cellförnyelsen medan du sover och reslutera i silkesmjuk hy som ser yngre ut.
- "Blue/Black Berry Enzyme Mask", en lugnande mask som ska ge ny energi åt trött hy (det tycker vi om såhär i vintertid)
- "Walnut Complexion Scrub", en scrub som ska suga upp orenheter i huden samtidigt som det tar bort döda hudceller och lämnar huden mjuk och len.

Ska bli väldigt intressant att få testa alla dessa produkterna och jag lovar att komma med recensioner när jag har använt de ett tag.

Nån av er som använt Ole Henriksens produkter? Vad funkar, vad funkar inte?

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

JO jag har testat mycket ur sortimentet och ÄLSKAR produkterna. :)

2010-03-04 @ 09:09:12
URL: http://beautybytanci.se
Postat av: Skönhetsjunkie

Åh vad kul att höra! De funkar finfint för mig än så länge :)

2010-03-05 @ 06:17:13
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0