Nu kör vi!

Välkomna till min blogg! Jag är 24-årig Göteborgs-tjej som bor i Los Angeles och är en skönhetsjunkie ända ut i fingerspetsarna och har nyligen börjat intressera mig för ekologiska produkter i ett försök att minska på alla gifter i mitt liv, både i mat och hudvård (och skulle detta sen leda till den underbart felfria porslinshy jag alltid strävar efter så vore det ju inte helt fel det heller!)

Så den här bloggen kommer att handla mest om jakten på de perfekta naturliga skönhetsprodukterna (och mat också kanske?) och hur det är att leva i en stad där två extrema världar möts, Raw food och yoga eller fast food i mängder?

Här och nu börjar min sköhets-detox, häng med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0