Lite off track

Känns som om denna bloggen har kommit ifrån sitt huvudämne lite, detta beror nog mycket på mitt nya jobb och födelsedagsfirande mm, men nu jäklar kommer vi igång igen! Har beställt lite produkter från Drugstore.com i veckan som jag hoppas ska komma fram på Måndag. Det är bl a nytt balsam och en citrondoftande E-vitaminolja som jag har viljat testa ett tag så nu längtar jag!
Ska också skicka iväg en beställning på lite vitaminer och sånt men det skriver jag mer om sen när jag har gjort lite mer research :)



Mer naturlig skönhet!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin Ö

Hej, kul att du beställde just från Drugstore.com. Jag hittade deras sida häromdagen då jag letade efter tampax pearl som jag vill betälla på nätet eftersom de tyvärr inte går att få tag på i Sverige (eller jag har inte hittat dem i alla fall). Har du beställt från dem tidigare och har du i så fall bra erfarenheter av dem?

Ha en bra dag

2010-07-10 @ 15:31:17
Postat av: Skönhetsjunkie

Hej, vad kul att du har hittat hit :)

Jag har beställt från Drugstore.com flera gånger (kanske 7-10ggr) och alltid varit väldigt nöjd! Snabb och billig frakt (till USA då), aldrig fel produkter, bra priser och så skickar de gärna med några produktprover :) Så de kan jag verkligen rekommendera!

Ha det fint!

2010-07-10 @ 16:20:51
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/
Postat av: Anna

Det står att det är gratis frakt om man beställer för över 25 dollar. Gäller det när man beställer hem till sverige också? Vad kostar frakt till sverige annars? :)

2013-04-09 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0