Bröllopet (såklart!)

Ja, det är klart jag måste skriva om Victoria och Daniel idag! Jag ska villigt erkänna att det första jag gjorde imorse var att gå in på svt play och titta på vigseln, inte för att jag är en inbiten rojalist (fast visst gillar jag kungafamiljen och dess funktion!), utan för att jag älskar romantik!
Jag har från första början tyckt att Victoria och Daniel passar väldigt fint ihop och verkar så lyckliga tillsammans, och det är trots allt det viktigaste :)

Se bara så fina de är i kyrkan! De kan inte hålla tillbaka sin kärlek fast de kanske i den här situationen förväntas vara mer korrekta, de rör vid varandra och fäller till och med några tårar under löftena.



Sen om man ska diskutera såna världsliga detaljer detaljer som klänningar i det här sammanhanget så kan jag säga att trots att jag inte hade valt Victorias klänning så passade den henne som handen i handsken, den var HON liksom. Fast jag tycker ändå att hon hade varit snyggare i en klänning av det här eller det här snittet och inte på grund av den bara axeln, utan för att jag tycker att de klänninngarna faller snyggare. För övrigt förstår jag inte alls varför så många verkar avguda Madeleines klänning, tycker mest den såg ut som en billig balklänning, men hennes naturliga skönhet klarade att lysa igenom ändå!
Själv föll jag i vanlig ordning för Marys vintage inspirerade klänning, den kvinnan har sån otroligt vacker stil tycker jag!

Stort grattis till Kronprinsessan, som nu äntligen har fått sin prins!

Sann kärlek!



Bilder: Detkungligabrollpet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0