Lördag morgon

Åh vad skönt med helg! Eller lite i allafall, jag jobbar imorgon, men det fokuserar vi inte på nu!
Gick en lång morgonpromenad och njöt av den (äntligen) blåa himlen och havsbrisen och sen passade jag på att smyga in på Co-op och handla lite naturgodis och yogurt :) Skulle kunna gå i timmar i den affären! Det har bara ekologiska och naturliga produkter och en STOR sektion med bara sköhetsprodukter, och så har dem massa vitaminer, rawfood, juicebar och massvis med naturgodis! Ah, om jag ändå kunde skicka lite genom datorn till er som läser, men så länge den tekniken ligger på is så får ni nöja er med några bilder :)

(Ljuset är hemskt, jag vet)


En del av skönhetsavdelningen. De säljer allt från hår- och hudvårdsprodukter till tandkräm och smink



Massa eteriska oljor



Raw food snacks



Gryn och nötter i lösvikt




Kanske 1/4 av naturgodiset *mums*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0