The show must go on

Bläää mår fortfarande dåligt, eller, inte dåligt egentligen, bara feber och huvudvärk. Idag måste jag dock ut och springa lite ärenden och handla. Igår hade jag mest tänkt ligga och vila men det blev städning av Teddys bur, moppning och så ett bad på Prins Korv så det blev lite gjort i allafall :)
Sen la jag mig på soffan och tittade på "Lost in Austen" som jag tycker är mysig, det handlar om en engelsk tjej som ramlar in i Jane Austens värld så den rekommenderas om ni gillar kostymdrama :) Sen såg jag "The Invention of Lying" med Ricky Gervais, och jag fullkomligt älskade den!!! Riktigt rolig film :)



Bild: Big screen little screen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0