Vi har fått tillskott i familjen!!!

Glömde helt av att skriva igår eftersom vi var så upptagna med vår nya älskling!
I torsdags var jag på Santa Monica Animal Shelter och skrev på adoptionspapper till en underbar liten chihuahuavalp och igår hämtade vi honom, nyvaccinerad, lite nervös, men otroligt gosig och kärleksfull!



Prins Korv blir yngst i familjen, bakom honom ser ni Tussilago som är storasyster med sina 8 år


Prins Korv fick han heta, eftersom det är en av grejerna maken älskar :) Han är väldigt ung, vi gissar på max 1 år men det är svårt att veta eftersom han kom till sheltret som hemlös.

Jösses, nu har vi alltså TRE hundar, och ett litet marsvin! Pappa kallar numera vårt hem för djurparken...




Kommentarer
Postat av: Nilla (3-barnsmamma)

Åh vilken liten skönhet! :)

Grattis till nytillskottet!

Jag läste en kommentar du lämnat i en annan blogg om OCM-blandning & ÄCV/vattenblandning. Vad är det för något o hur fungerar det? Jag har enorma problem med min hy, o nu efter en mycket krävande graviditet så ska vi inte tala om hur förjäklig hyn ser ut...



Kan du berätta mer?

Lämna gärna din kommentar i min blogg är du snäll, annars är jag rädd att jag missar den, då jag besöker såååå många bloggar dagligen... ;)



Ha en trevlig helg!

/Nilla

2010-06-12 @ 12:19:11
URL: http://blogg.phernilla.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0