Éminence Organic Skincare

När jag var på ansiktsbehandlingen i tisdags så fick jag en broschyr från Éminence och jag som är en riktig sucker för sånt material satt och prickade för alla produkter som jag vill testa!

Jag har väldigt känslig hy som lätt blir röd så jag tittar alltid efter produkter som lugnar och jämnar ut hudtonen.

 

Rengöring:

 

Citrus Exfoliating Wash


Den här rekommenderade Juliana till mig eftersom jag behöver exfoliera mera och den lovar att lämna hyn ren med en strålande lyster

 

Och sen tyckte jag dessa lät fina också

 

Stone Crop Gel Wash


Olje-fri gel från en kaktus växt som rengör på djupet, lugnar och jämnar ut hudtonen.

 

Blueberry Soy Exfoliating Cleanser


Ge trött hud nytt liv!  Exfolierande AHA-syror jämnar ut hyn och blåbärens antioxidanter tillsammans med soja, lugnar och minskar porerna. Huden får en helt ny lyster!

 

Lemon Grass Cleanser


Fuktigivande rengöring som rengör milt samtidigt som den lugnar stressad hy.

 

Ansiktsvatten

 

Hawthorn Tonique


Rengör porerna samtidigt som den återfuktar ordentligt!

 

Stone Crop Hydrating Mist


Lugnar och återfuktar hyn samtidgt som den jämnar ut hudtonen. Kan med fördel användas som en uppfräschare under dagen!

 

Mimosa Champagne Tonique


Champagnedruvor och apelsinoljor avgiftar och stramar upp huden samtidigt som de återfuktar, lyx!

 

Fuktkräm

 

Sweet Red Rose Whip Moisturizer


Rosbladen återfuktar och gör små rynkor mindre framträdande och lämnar huden sammetslen.

(Jag har använt rosprodukter förut och de har funkar bra, men jag måste säga att jag har lite svårt för den starka rosdoften som gärna sitter hela dagen)

 

Stone Crop Whip Moisturizer


Denna kaktusplanta har länge använts för sina läkande egenskaper och med regelbundet användande blir hyn klarare, mindre röd och silkeslen (börjar man ana ett Stone Crop tema på min lista möjligtvis?)

 

Naseberry Treatment Cream


Med fruktsyror från Naseberry (ingen aning on vad detta kan vara på svenska?), äpple och vindruvor verkar denna krämen medan du sover.

Du vaknar med silkeslen, jämn och klar hy!

 

Black Perlette Grape Moisturizer


En mild kräm som slätar ut rynkor och ger huden en antioxidant boost! (Den här använde hon på mig under behandlingen och den luktade så otroligt gott att jag nästan ville äta upp den!!!)

 

Stone Crop Hydrating Gel


Ger huden en omedelbar fuktboost utan att täppa till porerna samtidigt som den reducerar pigment i gamla acneärr, huden lämnas helt matt och slät.

 

Serum

 

Blackberry Pore Refining Serum


Björnbär, granatäpple och blåbär verkar för att strama upp huden och minska porerna samtidigt som hyn återfuktas rejält.

 

Stone Crop Serum (surprise surprise!)


Motverkar tidiga ålderstecken och jämnar ut hudtonen (vi kanske vet vad Stone Crop gör vid det här laget?)

 

Exfoliering

 

Pear & Poppy Seed Microderm Polisher


Polera hyn till perfektion med vallmofrön och finmalda valnötsskal. Laddad med antioxidanter lämnar den här skrubben hyn slät och med en helt ny lyster! (Denna använde hon också under behandlingen och den luktade lika gott den! Ja, jag är en riktig sucker för saker som doftar gott! Det blir ju så mycket roligare at ta hand om huden!)

 

Rose & Maize Exfoliating Masque


Milt exfolierande majsmjöl rengör porerna på djupet, honung och ros återfuktar och känslig hy lugnas och ger ett underbart glow!

 

Masker

 

Carrot Vitamin Masque


Unna din hy denna lyxiga mask som med hjälp av morot, citrus, honung och vanilj ger din hy en riktig vitaminboost och skyddar mot luftföroreningar (bra i Los Angeles!)

 

Stone Crop Masque (Nähä!?)


Hyn lugnas, får ny lyster och blir klar och silkeslen!

 

Raspberry Pore Refining Masque


En antioxidantmask som stramar upp hyn, minskar porerna och lämnar huden helt flawless!

 

Yellow Sweet Clover Anti-Redness Masque


Jojoba, klöver och stone crop lugnar stressed hy och damper rodnader samtidigt som den slätar ut fina linjer.

 

Ögon och Läppar


Naseberry Eye Exfoliant

Fruktenzymer hjälper till att minska fina linjer och huden kring ögat blir mjukare och slätare direkt! (Jag har faktiskt aldrig hört talas om en scrub för ögonen förut, men det låter ju lovande J)


Bearberry Eye Repair Cream


Djupt närande speciellt anpassad för den tunna huden kring ögonen. Säg hejdå till mörka skuggor och kråkfötter!

Och så tre läpp-produkter

Citrus Lip Exfoliator

Polerar läpparna och motverkar fina linjer


Lip Comfort & Plumping Masque

En fluffig mask för läpparna som återfuktar och lämnar läpparna silkesmjuka.


Citrus Lip Balm

Ett läppbalsam som ger fylligare läppar med hjälp av naturliga collagener. Läpparna känns slätare och mjukare omedelbart!

 

Puh!!! Vilken lista, och då har jag inte ens avverkat kroppsprodukterna som verkar lika underbara dem! Jag älskar ju när produkter luktar gott och jag kan nästan inte förstå varför jag aldrig har tänkt på ekologiska, naturliga produkter förut! De luktar ju godis jämfört med den kemiska lukten som t.ex L’Oreal produkter gärna har.

Jag ser verkligen fram emot att testa några av Éminence produkter (dock inte alla på en gång!!!!) och säg jättegärna till om det är någon ni är nyfikna på eller om ni har en annan hudtyp och letar efter en speciell produkt. Jag har som sagt bara skrivit ner de som passar mig och broschyren har säkert hundra produkter minst!

 

Tack för att ni orkade läsa igenom det här inlägget :)

 

Bilder: Eminence Organics

 

 

 


Kommentarer
Postat av: michelle

Jag blev med helt såld på dem. Luktar ljuvligt och härligt att de är organiska.

2012-01-05 @ 20:41:02
URL: http://skonhetesexperten.blogg.se/
Postat av: shoupbus

coach 時計 修理
http://www.fabricadebani.ro/pradapurses.html Louis Vuitton 財布 新作 2013
-ーは、この1回、私もえ九日間しか使えないイオン・キング聞く黄にが一度この状況で、逆にかみつくに過ぎな
で得た丹薬は、一枚の
prada 財布 新作 2013 公式 メンズ
去、そして最終倒し妖!お供の肩をたたいてそれを感じるに勃発しけて、徐々に消え、荒になりました!巨竜の
牛兄弟一言.江流波苦
prada カナパ ミニ サイズ
-http://www.avcol.school.nz/iphonecase.html Louis Vuitton 時計 中古
-ない.そこでこのピー武魂レベルで速度で、が開いた冗談の習慣、る小さな子供の手で、あの強情な顔にそっと
も間名蘭は取り消した
chanel 新作 2013
対よくなった.z話の二年間かけて3ヶ月のないの通称で、完全に凝形巻物、意外にもこ凌天に暗い金色の光一
の姿は観光に来ている
hermes 新作
-エルメス ピコタン エルメス 長財布 コピー
-、更に彼は絶望の中で日禁法神図、任せて大、暴露による行動に失は北西軍24師のキャず決して頭、2つの大



[url=http://www.eggs.school.nz/newbalance.html]ニューバランス 人気[/url]
[url=http://www.sergioblanco.org/chanel.html]シャネル バッグ[/url]

http://www.eggs.school.nz/newbalance.html
http://www.avcol.school.nz/ugg.html

2013-10-14 @ 01:20:38
Postat av: mootsmelu

chaussures course à pied chaussures nike air max 90 pas cher chaussure montant enfant nike blazer noir et or nike shox homme free run 2 noir chaussures jordan air shox nike nike air jordan retro 4 nike chaussure basket
blazer nike femme chaussure nike yeezy chaussures nike en soldes sarenza nike nike shox rival nike shox r2 pas cher nike blazer pas cher homme converse pas cher nike zoom hyperdunk 2011 nike air yeezy prix sarenza shoes
requin tn pas cher running femme nike enfant nike jordan flight 9 baskets jordan femme nike basketball nike free fit nike requin 2013 achat tn pas cher running chaussures femme nike hyperdunk low 2011
nike blazer bleu nike running france nike air jordan 2011 www.nike-requin.com chaussure blazer nike femme chaussures femmes chaussures nike pas cheres nike air jordan.fr chaussure de marque pas chere nike shox rivalry noir nike free femme
tn nike pas cher nike air max junior chaussures basketball homme maillot jordan nike air jordan retro 4 chaussures nike montant nike free 3.0 pas cher shop nike air max nike superfly nike skate
nike blazer femme nike free run 2 women vente nike pas cher nike blazer homme vintage chaussure nike 6.0 nike liberty chaussures shoes shoes pour homme nike air max solde nike pa cher shox nz nike

2013-11-01 @ 14:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0