Spa dag :)

Ååååh vilken underbar dag! Imorse åkte jag iväg till min kompis nyöppnade spa med en liten invigningspresent:



Presentpåse med lite grejer från Tokyo Milk och en godisbukett :)



Jag fick en underbar detox wrap behandling. Först torrborstade hon hela min kropp och la på ett "body lifting serum" och en kroppsmask som ska dra ut gifter ur kroppen, jämna ut huden och minska celluliterna. Sen lindade hon in mig i flera lager folie och varma täcken för att masken skulle verka ordentligt. Efter det fick jag duscha av mig och sen gjorde hon en ansiktbehandling samt smörjde in kroppen men ytterligare ett serum och kroppsolja som luktade undertbart!

Det jobbiga är nu att jag inte får skriva om själva spa:t eller vad det heter eftersom min kompis har blivit kontaktad av en tidning som vill vara först med information om hennes spa, och de kollar internet väldigt noga så att inget har skrivits om det innan *grrr*, men så fort tidningen har gjort sitt reportage så lovar jag att komma med mer info, för den här behandlingen var den härligaste jag någonsin har varit med om!

De använder bara Elemis produkter, ett brittiskt märke som konstant vinner priser och som är rent ut sagt svindyra, men efter dagens behandling kan jag ändå säga att det nog är värt priset.

Innan jag gick fick jag också en jättefin present av min kompis, en burk med Elemis Lime & Ginger Body Scrub som jag längtar efter att få använda :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Inte helt fel att få behandlingar sådär bara ;) Grattis till kompisen som öppnat SPA!

2010-03-17 @ 06:53:22
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/
Postat av: Skönhetsjunkie

Eller hur? Först bad hon om ursäkt för att ansiktsbehandlingarna var fullbokade och frågade "går det bra att du får välja bland kroppsbehandlingarna istället?" Det går himla bra tyckte jag :D

2010-03-17 @ 17:31:26
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0