Hoppsan!

Sitter och klickar ihop världens önskelista från Topshop och kom på att jag har övergivit min stackars blogg igen!

Men det har faktiskt varit en rolig vecka! I fredags efter jobbet, gick jag och Nicole på Fashion Night Out i Beverly Hills och det var oerhört trevligt! Hela Rodeo Dr var utsmyckat med ballonger och matbilar och ett stort parisehjul och många butiker bjöd på tilltugg och dricka :)

Nicole den lyckisen var där lite före mig (eftersom jag inte slutar jobba förrän 18.30) och fick manikyr hos Judith Lieber, och sen fick hon det ursnygga mörklila nagellacket med sig hem! Det tyckte jag var bra gjort av dem, till skillnad från Chanel där man kunde gå in och få de där temporära tatueringarna (som det var sååå stor hype om när de kom i våras) professionellt pågnuggade, men då var man tvungen att köpa hela paketet för $75 efteråt :(

Jaja, vi tog ett glas champagne (delikat!) inne hos Chanel i allafall och stoppade i oss ett par macarons (från Paulette!) hos Eres och strosade sen vidare längs Rodeo och kikade in där det såg intressant ut. Jag passade på att titta in en sväng på Prada också och säga hej till mina gamla arbetskompisar, men det var verkligen packat där inne så det blev bara ett par ord. Sista stoppet blev Mikimoto som sälker japanska pärlor och som kvällen till ära hade en japansk kalligrafiartist! Vi fick välja ett ord som hon skrev i en ram, väldigt fint tycker jag!




Sprinkles Cupcake truck!



Kön till Grilled Cheese truck var typ 200 m, vi va hungriga, men inte sååå hungriga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0