Lugna dagar

Det är så skönt att ha ett par dagar ledigt mitt i veckan där man kan ladda om och ta tag i saker som inte blir gjorda på jobbdagar! Idag rensade jag ut min garderob och bytte från vår-sommar till höst-vinter kläder och det är alltid kul att "upptäcka" kläder som man nästan hade glömt bort från förra året :)

Jag fick också ihop 6 st kassar (!!!) som ska doneras så snart jag kommer åt, fler än vanligt men ibland måste man vara hård mot sig själv och inse att har man inte använt den där två storlekar för små klänningen sen den inhandlades för typ tre år sen så är det kanske dags att ge bort den...



Det känns alltid som en nystart när jag städar ur garderoben!

Bild: Stylecaster

Kommentarer
Postat av: Dica

Åh, jag måste också rensa min garderob! Kommer nog upptäcka en hel del kläder som jag glömt bort ;p

2010-09-09 @ 07:33:48
URL: http://gwapa.blogg.se/
Postat av: Erika

Visst är det skönt med lediga dagar mitt i veckan. Jag gillar att vara ledig när alla andra jobbar, då får man så mycket mera gjort =) Skulle också behöva rensa ur min garderob, har börjat men det blir som aldrig färdigt...=P

2010-09-09 @ 11:29:37
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: Skönhetsjunkie

Dica: Gör det! Jag hittade grejer som jag knappt har använt och då känns det nästan som om man har vart och shoppat :P



Erika: Håller med dig! Så mycket lättare att springa ärenden och få saker gjorda hemma när man är ledig mitt i veckan :) Jag hade också väldigt svårt att få klart i garderoben för ett par år sen, det kändes liksom bara jobbigt, men jag tror jag har blivit mer ordningsam med åldern, haha!

2010-09-19 @ 03:27:37
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0