Söndagens firande

I söndags gick vi ut ett gäng för att fira Dereks födelsedag! Vi tog med honom och såg Inception, som jag har velat se jättelänge och den var verkligen lika bra som alla har sagt! Jag älskar när det är bra rollbesättning så man slipper störa sig på dåliga skådisar. Så se den om ni inte redan har gjort det!

Efter filmer gick vi till Lawry's, en berömd restaurang i Beverly Hills som ska ha helt fantastiska biffar, men helt ärligt var det sådär tyckte jag, gott visst, men inte värt priset.



Derek på Lawry's

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!



Följde dig för... (ja det var rätt längesen nu...) på din metroblogg men sen bytte jag dator och sen hittade jag dig inte igen (och många andra bloggar jag då följde). Kul att ha hittat dig nu igen iaf :)



Ha det så bra! :)

/Caroline

2010-09-16 @ 13:09:28
URL: http://carolinesodergren.blogg.se/
Postat av: Skönhetsjunkie

Hej Caroline!



Vad kul att du har hittat hit igen :) Såg din förra kommentar också och jag ska försöka få upp ett inlägg om min hudvårdsrutin snart som jag hoppas kan vara till hjälp för andra med liknande problem :)

2010-09-16 @ 21:58:21
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0