Vi gillar olika!!!

Imorse när jag klickade in på Aftonbladet (läser den och GP varje morgon på nätet) så möttes jag av "Vi Gillar Olika"-kampanjen och fick delade känslor. Superbra idé att pånyttföda 80-talets hand (som jag kommer ihåg satt på mammas kavajslag), men samtidigt... så synd att den behövs.

Oavsett om ni har röstat höger eller vänster idag, så hoppas jag att många med mig är eniga om att mångfalden gör vårt land vackrare och ger oss hopp om utveckling nu och i framtiden. Jag har gått med i Vi gillar olika-kampanjen på Facebook, men egentligen, det räcker ju faktiskt att vi ser det som en självklar grej och praktiserar detta varje dag.

Vi är ju inte så olika när allt kommer omkring, vi är ju människor.



Läs gärna Jan Helins krönika här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0