Tråkiga bloggare

En sak som jag måste slänga in lite snabbt, jag tycker det är så tråkigt med bloggare som inte svarar på kommentarer! Och nu pratar jag inte om storbloggarna som får minst 50 kommentarer per inlägg, men jag ställer ofta frågor i kommentarsfältet och 99% av gångerna så lämnas kommentaren obesvarad, trots att det kan vara den enda kommentaren eller ett par, tre andra i samma inlägg och DET tycker jag känns himla trist :S

Har man en allmän blogg som man är inne och uppdaterar så kan man väl lika gärna passa på att svara på kommentarerna, om man nu bara har ett par stycken, tycker ni inte det?




Bild: Expressen.se

Kommentarer
Postat av: lovisa

håller definitivt med! tycker det är extremt nonchalant mot deras läsare och har stört mig som fan på det!

2010-04-17 @ 12:37:41
Postat av: Skönhetsjunkie

Eller hur? Nonchalant är precis rätt ord!

2010-04-17 @ 22:44:08
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0