Trött men lycklig :)

Imorse vaknade jag med ont i halsen men istället för att känna mig orkeslös som jag brukar göra när jag håller på att bli sjuk gick jag upp och bakade frukostbröd och när jag ändå var igång bakade jag en sats trippel-chocolate brownies också :) Sen städade jag, rensade lite i garderoben och fixade iordning i köket! Kändes himla bra att få en massa sånt gjort men nu har tröttheten tagit över så jag tänkte sätta mig i soffan med några brownies och njuta av makens sällskap och en hög hundar i knät :)



Färskt bröd och ett stort fat brownies :)




Trötta vovvar <3

Kommentarer
Postat av: Erika

ser riktigt gott ut det där du!

2010-08-18 @ 23:04:24
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0