Eat raw, live long

Apropå One Lucky Duck's slogan, "Eat raw, live long", så är jag väldigt nyfiken på raw food.
Jag ska villigt erkänna att mina erfarenheter inom den genren hittills inte sträcker sig längre än sallader och Mirandas kommentar i Sex and the City "It's like lawn in a bowl", men jag tänkte att det skulle bli ändring på det!

Jag tror inte att jag kommer kunna leva helt och hållet på raw food eftersom jag verkligen älskar mat (all sorts mat!) och tycker att livet är till för att njutas av, men om jag kan välja raw food när jag har chansen (och om jag tycker att det är gott förstås!) så varför inte? Fördelarna är att raw food innehåller helt naturliga och ekologiska ingridienser vilket ju är bra både för kroppen och för miljön, och det tycker vi om :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0