Äntligen sol!!!

Åh, idag blev det äntligen lite fint väder med blå himmel och sol! De flesta antar att det konstant är vackert väder och sommarvärme i LA, men den myten kan jag genast slå hål på! Det regnar inte veckovis som det kan göra hemma och det blir aldrig minusgrader, men jäklar vilken grå och blåsig vår det har varit! Kalla vindar och som ett grått täcke över staden den senaste månaden och innan dess var det inte mer än 14 grader eller så så det är verkligen inte tropiskt klimat där man alltid ligger vid polen så nu vet ni det :)

Har jobbat en del nu i helgen och varit på sheltret som vanligt så det har inte blivit så mycket bloggande, men nu är jag ledig ett par dagar och ska passa på att visa lite nya produkter som jag har beställt!!!

Först, sova! Natt natt :)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, jag älskar att se vad andra har köpt, extra kul är det när det handlar om shopping i andra länder än Sverige. Du får gärna tipsa om roliga butiker och kedjor som finns där du bor. :-)

2010-07-14 @ 09:32:47
URL: http://colourbyninni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0