Massa naturliga produkter!

Jag gjorde som sagt en stor beställning från Drugstore.com förra veckan och sen köpte jag lite kost-tillskott på Whole Foods igår :)



Beställningen innehöll ett nytt balsam från California Baby som jag redan har hunnit testa och det känns superbra faktiskt! Håret blir mjukt och känns återfuktat och torkar snyggt och så mycket mer förväntar jag mig faktiskt inte av ett balsam :)

Beställde fluor-fri tandkräm för första gången efter att ha läst om alla negativa effekter det kan ha på kroppen även i små doser! Jag har som de flesta andra sköljt med fluor i skolan, käkat fluor tabletter och borstat tänderna med fluortandkräm hela livet och inte blivit sjuk men det är så många ämnen som vi inte vet vilka långsiktiga effekter de har så jag tänker i allafall prova alternativet!

I paketet låg också två olika oljor, en flaska camellia olja som jag använder som ansiktsolja efter rengöring, och en citrondoftande kroppsolja från Burt's Bees som är helt underbar, jag älskar typ allt som doftar citrusaktigt :)

Om ett par dagar kommer ytterligare en beställning med hudvårdsprodukter, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0