Sista dagen som 24-åring!

Jäklar alltså, imorrn fyller jag 25 år!!! Eller kvarts-sekel som pappa så positivt uttryckte det... Jag brukar alltid känna lite depp på födelsedagar (och vem vet, det kanske kommer?), men nu känns det faktiskt himla bra :) Jag har ett nytt jobb som jag älskar, en underbar man och en fantastisk familj! Det enda smolket i glädjebägaren är att vi fortfarande är kvar i USA, det hade verkligen vart kronan på verket att få flytta hem i höst!

Men men, annars känner jag mig som sagt väldigt lycklig, och vi smygfirade min födelsedag lite i söndags med makens familj :)



Vi grillade majs och kyckling, så himla gott!





Och så tårta förstås! Den enda amerikanska tårta jag orkar med tack vare att den inte är täckt i ett tjockt lager frosting!

Imorrn smäller det!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling är så himla gott. =)

2010-06-30 @ 12:21:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0