Ansiktsbehandlingen

Åååh vad skönt det var på ansiktsbehandlingen igår! Jag har som sagt aldrig varit på Petite Spa innan, men det var ett jättemysigt litet spa i downtown Santa Monica. Jag hade bokat en "Organic Facial" som bara använder helt naturliga produkter från Dr. Alkaitis och Eminence Organics, två märken som jag aldrig har hört talas om förut, men min hudterapeut Juliana använde en blandning av produkter från båda märkena och det blev otroligt fint resultat!
Under behandlingen så fick jag även en underbar massage, en oväntad men välkommen bonus :)

När jag har gått på ansiktbehandlingar innan så har min hy alltid känns röd och öm i flera dagar efteråt, men idag när jag vaknade så var hyn alldeles slät och mjuk och har en helt ny lyster, så jag är väldigt nöjd :)

Jag köpte inga produkter igår eftersom jag fortfarande håller på med Ole Henriksen, men jag tror jag ska be henne rekommendera några produkter nästa gång jag är där. Hon gav mig väldigt generösa prover på solskydd, en scrub och en ögonkräm i allafall så det ska nog räcka ett tag.

Åh, jag vill dit igen! Ansiktsbehandling är verkligen total avslappning för mig och den bästa belöningen när man har jobbat hårt!


Ögonkrämen jag fick ett prov på




Produkter från Eminence som jag är väldigt sugen på att testa

Kommentarer
Postat av: Malin Q

Tack tack:)

2010-03-04 @ 11:19:30
URL: http://makeupdesign.blogg.se/
Postat av: Olivia

vad härligt! jag ska också på ansiktsbehandling snart :)

2010-03-04 @ 20:58:52
URL: http://sumo.devote.se
Postat av: Skönhetsjunkie

Olivia: Visst är det underbart att bli ompysslad? :)

2010-03-05 @ 06:19:44
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0