Det trodde jag aldrig...

Jag har jobbat som säljare inom mode i flera år nu och om det är något som jag alltid har problem med så är det att hitta bra skor att ha på jobbet. De ska ju helst vara snygga och absolut bekväma eftersom jag står upp i ca 10 timmar i sträck, vilket leder till att jag nästan alltid slänger på mig ett par ballerinaskor. Funkar helt ok, men tyvärr ger ju inte helt platta skor nåt bra stöd för fötterna och jag har dessutom väldigt hög hålfot (heter det så?) så jag får nästan aldrig bra stöd vilket gör att mina fötter är i ganska dåligt skick :(

Så... jag tog steget...jag beställde två par Crocs!!! Aaaaah!!! Bara ordet ger mig rysningar och hemska flashar av campingfamiljer i matchande "Foppatofflor"! Men så lågt kan jag bara inte sjunka, som tur var gör ju Crocs mindre fula och mer normala skor också, så det fick bl de här



De är båda i ett sammetsliknande material och ser väl helt ok ut, men jag ville ändå göra de lite mer personliga :)



Nu känns de helt ok, och de är sååå sköna att gå i! Så det finns hopp :)

Kommentarer
Postat av: Zaida

Jag trodde heller ALDRIG, ALDRIG ALDRIG att jag skulle säga detta om crocs... Men jag tror jag också vill ha! Måste ju vara toppen när man står hela dagarna som du säger. Dyra? Var köpa? :)

Postat av: Skönhetsjunkie

Jag köpte mina på Crocs hemsida för $12.99/par och gratis frakt (som skulle tagit 10 dagar men tog bara 3!) så det var både billigt och smidigt :)

Vet inte vart man kan köpa i Sverige tyvärr...försökte kolla lite på den "nordiska" Crocs-sidan som är på finska(!) men det verkar väldigt krångligt och dyrt (ca 40 Euro/par) och då har de ändå inte lika snygga som på den amerikanska sidan :(

2010-03-25 @ 23:55:55
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/
Postat av: Zaida

Hmm okej. Tack för svar!!:)

Postat av: Veronica

Sååå snygga!

2010-04-08 @ 20:57:08
URL: http://daisybeauty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0