Fullspäckat schema på min lediga dag!

Tänkte att det skulle bli himla skönt med en ledig dag idag eftersom jag sen jobbar torsdag och fredag, men där fick fikon! Jag började kolla på allt som behövdes göras och började dagen med att gå till Goodwill med massa kläder, sen till banken och posten för att posta massa presenter till familj i Sverige och när jag ändå var nere i krokarna så passade jag på att dra en vända på 3rd st och hittade en fin kjol på Forever 21 (hela $11 fick jag betala för den!) och sen blev det till att skynda hemåt eftersom jag och Nicole skulle på ett event ikväll *puh*

Självklart lyckades jag glömma kameran när jag sprang iväg till eventet, men jag ska se om jag hittar bilder på arrangörernas hemsida, om inte annat så får ni absolut se bilder på goodie-bagen :) Imorgon alltså... nu ska jag laga klart mitt storkok av chili con carne, byta på marsvinet och gå ut med hundarna innan jag går och lägger mig.



Storkok pågår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0