Goodiebag!

I onsdags var ju jag Nicole på Shecky's Girls Night Out, ett event som går ut på att massa tjejer samlas på en och samma plats och bara har kul! Det fanns massa shopping, kläder, smycken, smink- och hudvård och gratis nagel- och spa-behandlingar :) De hade också satt upp photobooths och 4 olika barer samt ett litet sandwichställe där man blev serverad mini-mackor :) Jag tyckte detta var en genial idé redan innan jag såg goodiebagen, hehe! Den var sjukt stor (kommer nog att använda påsen till mataffären) och innehöll jättemycket kul!









Som ni ser innehöll den bl a plåster, Veet hårborttagningskräm, en underbar granatäppledoftande tvål och duschkräm, prover från The Body Shop, shampoo och balsam från Aveeno, läppstift från Pür Minerals, böcker, rakhyvel, tandkräm och munskölj som ska göra tänderna vitare, hårband, nagelfil....*pust* och mycket mycket mer!

Sjukt mycket grejer som sagt, och jag ser bara ett litet miniproblem med detta... I och med att jag bara använder naturliga produkter nu så kommer jag bara kunna dra nytta av typ böckerna, hårband och (yay!) ett naturligt lypsyl  :)

Hade jag bott i Sverige så hade jag absolut lottat ut den här påsen men man får ju inte skicka någon typ av vätska härifrån...

What to do???




Kommentarer
Postat av: Kattis

Vilka naturliga produkter använder du? Finns det något naturligt som kan ersätta tex deodorant? Eller något naturligt hårborttagningsmedel?

Har du några tips så vore det kungligt :)

2011-01-01 @ 23:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0