Korres Lip Butter

Jag älskar mitt Korres Lip Butter och har använt det i ca 2 år nu. Det har en härlig konsistens och en färg som sitter i timmar samtidigt som det känns vårdande på läpparna, så det är ju en riktig hit!



Det enda lilla irritationsmomentet är att de kommer i burkform, vilket väl är helt ok när man står hemma framför spegeln men jag orkar liksom aldrig dra med mig läpp-pensel och spegel ut på stan eller till jobbet så då blir det att man tar med sig ett läppglans eller läppstift istället för att det är enklare att lägga på. 

Men så idag gick jag in på fina Emmas blogg på Cosmopolitan och ser man på, Korres hör bön och ger ut sitt fina Lip Butter i stiftform! Underbart! Nu ska jag bara vänta på att Sephora ska ta in det :)



Bilder: Sephora och Emmas blogg


Kommentarer
Postat av: Kabuki-Emma

Jag har hört mycket gott om den lilla burken, det kanske är dags att stifta en närmare bekantskap med den! :)

2010-05-18 @ 12:09:44
URL: http://www.kabukibeauty.blogspot.com/
Postat av: Skönhetsjunkie

Det tycker jag absolut! Eller stiftet om du kan får tag i det :)

2010-05-18 @ 20:38:20
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0