Det skjuts runt knutarna!

Skulle ju bloggat mer igår kväll men blev lite distraherad... Satt vid datorn i godan ro när jag hör någon skrika utanför fönstret, jag går fram och lyfter lite på persiennen för att se vad som händer och då ser jag en kille prata i sin mobil

"He shot him twice in the alley!!! Man I need to be picked up RIGHT NOW!!! The cops are coming, you gotta pick me up, I have to get out of here!!!"

När jag förstår vad det är jag hör ringer jag genast 911 och förklarar för polisen och de är jäkligt snabba! Innan jag ens har avslutat samtalet så kryllar det av poliser utanför lägenheten! De åker runt i både märkta bilar och undercover och springer runt med vapen och ficklampor och genomsöker området!

Mycket kan man säga om USA, men brist på spänning är det aldrig!

Kommentarer
Postat av: Ika

Usch, var det inte väldigt otäckt?

2010-10-02 @ 19:14:41
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: Skönhetsjunkie

Ika: Jo! Jag tycker det är jätteläskigt men samtidigt lite spännande. Man får liksom lite pirr i magen, men jag tror det beror på att jag inte riktigt känner som att det är på riktigt utan mer som en film, för det är ju verkligen inget spännande med att någon har blivit skjuten, det är ju bara hemskt!

2010-10-03 @ 08:17:58
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0