Naturlig Hudvård del 2

Då kör vi del 2 i min naturliga rutin ikväll istället, del 1 hittar ni här om ni har missat den.  Det här är produkterna som jag använder till kroppen :)




Från vänster till höger:

1. Nava Natural body scrub som jag köpte på det här eventet i våras. Underbar citrondoft och så blir man alldeles silkeslen av att använda denna, man behöver inte ens smörja in sig efteråt egentligen :)

2. Burt's Bees kroppsolja, även den citrondoftande! Älskar när det är naturlig citrusdoft, men man får vara på sin vakt så att man inte går omkring och luktar rengöringsmedel, haha!

3. Nava Natural peel. Ok, denna ska tydligen egentligen användas till ansiktet, men när vi testade den på eventet (på armen) så tod den verklgen bort ALLA döda hudceller som bara korvade ihop sig och trillade av och det såg så läskigt ut att jag tänkte direkt att "den där kommer jag aldrig att lägga på ansiktet!" Däremot gör den UNDER för mina fötter! Man lägger på gelen och masserar sen bort de döda hudcellerna och resultatet är fina lena fötter, perfekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0