Tårfylld morgon

Usch, vilken morgon det blev! Vaknade alldeles för tidigt eftersom Prins (yngsta valpen) puttade bort mig från kudden, så det var lika bra att gå upp. Det första jag ser när jag kommer ut i vardagsrummet är att ovan nämnda valp har kissat på golvet... Gött... Alltid kul att börja dagen med att städa. Medan jag städar sätter sig Prins bredvid mig och bajsar hjälpsamt precis utom räckhåll *suck* Städar upp det med.

Maken höll på att göra sig i ordning för jobbet så jag tänker att det är lika bra att börja göra iordning tvätten som jag vill få avklarad idag, sträcker mig efter makens kudde och lyckas putta till en av våra sänglampor som givetvis åker i golvet i bitar! Aaaargh, börjar gråta i frustration över att allt måste hända innan man ens har fått i sig lite frukost, städar upp glas-skärvor och norra halvklotets största samling av döda bananflugor som hade valt just den lampan till sin sista viloplats... Får en glasflisa i fingret, gråter lite för att det gör ont. Maken kommer ut i köket och tröstar och säger att "det gör ingenting med lampan och vill jag att han ska titta på fingret?" Gråter lite till för att han är så snäll...

Vet inte varför jag vart så gråtmild, kan man skylla på hormoner tro?

Kommentarer
Postat av: Ika

Visst är det som dom säger att en olycka kommer sällan ensam? Hoppas det känns bättre nu =)

2010-09-30 @ 20:00:48
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: caroline

Är det några särskilda hormoner du tänker på?



... hint hint? ... ;)

2010-09-30 @ 20:28:40
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: Skönhetsjunkie

Ika: Så är det verkligen! Tack, jag ska försöka göra det bästa av eftermiddagen iallafall :)



Caroline: Haha, om man ändå hade det att skylla på! Nej, jag menade mest om man kan få ett frikort och skylla på hormonerna som en engångsgrej :P

2010-09-30 @ 23:22:27
URL: http://skonhetsdetox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0