Yay, den lever!!!

Det tog en ny hårddisk och massa jobb från makens sida, men nu lever min fina dator igen :) Jobbveckan har vart kul som vanligt men ganska frustrerande människor hela tiden! Det känns ibland som om alla konstiga kunder kommer på en och samma gång, som idag när en kvinna kom in. Hon tittade runt i säkert 20 minuter (håll i minnet att detta är ett litet macaronbageri, bara en disk med macarons att titta på) och sen frågade hon - Hur länge har ni öppet idag? - Till kl 18. - Jahaaa... hur länge har ni öppet imorgon? - Vi har stängt på söndagar. Vi har öppet Måndag-Lördag kl 10-18. - Har ni öppet till kl 19 någon dag? - Nej, Mån-Lör kl 10-18. (som jag precis sa...) - Jahaaaa... men vad är det för öppettider på söndagar då? - Då har vi tyvärr stängt. (börjar bli lite smått irriterad) - Hmmm....jahaaa... för jag kan bara komma efter jobbat och jag slutar inte förrän kl 18. - Du kan ju alltid köpa något nu när du ändå är här, hehe (försöker lätta upp stämningen lite) - Nähä du, idag ska jag inget ha! Jag kommer efter jobbet någon dag istället. Hejdå! Aaaaargh!!! Och detta är liksom inget ovanligt heller, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0